elinochcanada.blogg.se

1 oktober 2014 flyttade jag till Canada för att testa mina vingar. Mitt äventyr började i Canmore, Alberta. men numer bor jag på Vancouver Island, BC.

Christmas feeling

Publicerad 2014-12-10 03:36:58 i Allmänt,

Idag har jag gjort pepparkaksdeg till julmusik på hög volym. Kommer säkert ha träningsvärk i armarna imorgon så mycket som jag knådade haha. Så imorgon får vi se om jag kanske försöker mig på att bygga ett pepparkakshus. 


En stor sats pepparkaksdeg, vart tvungen att knåda den i två delar haha. 

Senare på dagen blev det soligt, efter en morgon med ösregn så jag gav mig ut på en PW/jogg, sen åt jag lunch och hämtade barnen från skolbussen. 

Kålsallad till lunch. Önskar den här salladspåsen fanns hemma i Sverige så att jag kan fortsätta äta den när jag kommer hem!

Till middag till barnen idag stekte jag plättar i ett plättjärn med julfigurer på så att plättarna blev prydda med julgranar, tomtar och snögubbar m.fl. Lite roligt, men väldigt svårt att vända dom haha. 



Självklart är det Maple Syrup på toppen! 

Nu ligger jag och Luka i en varsin soffa och chillar medan Susanna och Sofie är på Sofies dans. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela