elinochcanada.blogg.se

1 oktober 2014 flyttade jag till Canada för att testa mina vingar. Mitt äventyr började i Canmore, Alberta. men numer bor jag på Vancouver Island, BC.

Ett val jag gjort förut

Publicerad 2014-12-11 06:14:52 i Allmänt,

Den 12 oktober skrev jag ett långt inlägg som beskrev att jag skulle åka hem. Jag kommer fortfarande ihåg den obehagliga känslan jag hade i kroppen då, det enda jag ville var att få komma hem samma sekund, jag har aldrig mått så dåligt i hela mitt liv! 

Men så fixade det sig så att jag fick komma och hälsa på Susanna, Sofie och Luka. Det som från början bara skulle vara en visit blev till mer. Jag trivs så otroligt bra här med familjen att visiten turned out to bli så mycket mer. Både Susanna och barnen har fått mig att känna mig som en del av familjen. 

Nu kommer jag till det rubriken beskriver: 
Jag har gjort ett beslut om att åka hem förut och nu har jag gjort det igen. Jag har hållt det inne lite för jag har inte varit säker på hur och när jag ska berätta det för folk jag känner.  Jag kommer alltså att åka hem efter jul. Och den här gången är det på riktigt för flygbiljetten är bokad haha. 

Men en sak som är säker: Det är inte av samma anledningar! Jag tänker inte gå in på anledningar hit och dit. Det jag kän säga är att jag mår verkligen inte så sjukt dåligt som jag mådde förra gången. Kan låta bitchigt men det angår ingen annan än mig själv vad anledningarna är, det är mitt eget beslut. 

Innan jag åker ska jag fira jul här i Canada med min underbara "bonusfamilj" både den 24e med en svensk jul och den 25e med en kanadensisk jul. 

Sooo I will see you all next year! 

Sverige here I come :) 




Kommentarer

Postat av: Marcus

Publicerad 2014-12-11 08:25:38

Wohoo, välkommen hem 😍😊

Svar: Tack älskling 😘❤️
elinochcanada.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela