elinochcanada.blogg.se

1 oktober 2014 flyttade jag till Canada för att testa mina vingar. Mitt äventyr började i Canmore, Alberta. men numer bor jag på Vancouver Island, BC.

Gingerbreads

Publicerad 2014-12-12 07:43:41 i Allmänt,

Idag har julstämningen varit på topp, förutom om man tittar ut genom fönstret där det spöregnat. Jag har dekorerat ett varsit pepparkakshus till barnen med deras namn på, gjort chokladkola (recept finns på min andra blogg: http://purephotos.blogg.se) 
och sen när barnen kom hem bakade vi massor av pepparkakor. Och julmusiken har varit på så gott som hela dagen. 

Gjorde även en liten grispepparkaka till alla vi 5 som ska fira jul i vårt hus. Susanna, Elin, Sofie, Luka och Colette, som är Susannas vän. 


Bättre bilder finns också det på min andra blogg 😊

Kaos i köket med 5 personer runt bordet som ska baka varav 3 otåliga barn haha. 


Efter allt stökande i köket tog jag en paus för att prata med Marcus på Skype och ta en powernap.

Sådär töntigt kär 🙈☺️

På kvällen kom Susannas vän Kristin och hennes son Olin över och åt pizza med oss och så satt vi och pratade några timmar medan barnen såg på nån TV-show. 😊 

Nu ska jag sova, god natt! (Eller ja snarare god morgon för er i Sveriges del) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela