elinochcanada.blogg.se

1 oktober 2014 flyttade jag till Canada för att testa mina vingar. Mitt äventyr började i Canmore, Alberta. men numer bor jag på Vancouver Island, BC.

Lazy Sunday

Publicerad 2014-12-15 06:31:13 i Allmänt,

Idag har jag inte gjort speciellt mycket, läste bloggar en stund efter frukost, gick sen ut på en PW/jogg i solen och på eftermiddagen kom lilla Noelle hit så har lekt med henne tills barnen kom hem och dom började leka med henne istället. Då kunde jag prata på skype med min andra halva ett tag och sen åt vi middag. 

Kan verkligen inte fatta att det är 9 dagar kvar till julafton :O ...och det betyder även att det är 15 dagar kvar tills jag kommer hem till Sverige igen. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela