elinochcanada.blogg.se

1 oktober 2014 flyttade jag till Canada för att testa mina vingar. Mitt äventyr började i Canmore, Alberta. men numer bor jag på Vancouver Island, BC.

My Christmas Day

Publicerad 2014-12-26 17:42:58 i Allmänt,

Igår på morgonen när jag kom upp var barnen redan uppe och kunde inte låta vli att pilla på paketen under granen haha. Men dom fick vänta tills alla var uppe innan vi började öppna våra stockings och paketen. När vi väl gjorde det tog det 2 sekunder så hade Luka öppnat alla paket haha så ivrig. 
Jag själv försökte dra ut på det haha. 

När vi höll på att öppna paketen så ringde jag även upp min familj i Sverige så vi pratade med dom på Skype samtidigt. 


Efter paketöppningen kom Ray, Gisela, deras son Alexander och Lisse och Pelle över hit och vi åt frukost, drack champagne och satt och pratade tillsammans. Så mysigt. 




Croissants och scrambled eggs till frukost. Mums! 


...och choklad 😁

Under dagen sen tog vi det ganska lugnt, gick en promenad på stranden och barnen lekte med sina julklappar. 
På kvällen kom Kristin och hela hennes familj, Ray, Gisela, Alexander, Lisse och Pelle över igen och åt Turkey med oss. Så trevligt!

Gisela hade gjort supergoda panerade jalapenos. Starka men sååå goda! 

Vuxenbordet


Maten 😍 Så gott! Alla hade vad vi kallade en "Turkey hangover" efter maten haha. 


Kvällen fortsatte med underhållning av barnens julklapp: Just Dance 2015

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela