elinochcanada.blogg.se

1 oktober 2014 flyttade jag till Canada för att testa mina vingar. Mitt äventyr började i Canmore, Alberta. men numer bor jag på Vancouver Island, BC.

Waiting for Christmas

Publicerad 2014-12-24 20:12:02 i Allmänt,

Här sitter jag på andra sidan jordklotet och ser er i Sverige fira jul och snart till och med vara färdiga med era julfiranden. Själv har jag inte ens börjat. Jag och barnen sitter fortfarade i pyjamas/myskläder i soffan haha. 
 
Dom två senaste dagarna har jag passat barnen på dagarna eftersom dom har jullov men Susanna jobbar fortfarande. Så det har inte hänt så jättemycket speciellt. Igår bakade jag och Sofie julcupcakes som vi ska ha med oss idag till julfirandet :) Igår kom Colette hit, som är Susannas kollega. Hon ska fira jul med oss.
 
Igår på kvällen kom Kristin och hela hennes familj förbi och vi satt och åt lite godis och kakor och satt och pratade. Efter ett tag kom det massa grannar hit också, så det blev en liten fest här igårkväll. Några spelade gitarr och trumma och så satt vi och hade allsång och skrattade och pratade. Riktigt trevligt. Dock var jag trött redan vid 18-19 på dagen och ville sova, men så blev det icke.. kom i säng runt halv 2 hahah. 
 
NU har jag precis pratat på skype med släkten och snart ska vi göra oss i ordning och gå upp till Lisse och Pelle och äta lunch, gå ut och gå i det soliga varma vädret och sen fira jul.
 
GOD JUL på alla er som läser min lilla blogg. Kram kram! 🎄🎅🎁❤️
 


Fick post igår av mormor och morfar och fatmor och farfar. Tack för det ❤️🎁 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-12-24 20:48:11

Goooo Jul!!!🎄❤️✨🎄❤️✨

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela